sâmbătă, 14 martie 2009

100 % natural

Zilele astea mi-a atras atentia un banner: 100 % piept de pui. In mintea mea a inceput sa se deruleye un slide cu tot ce inmagazinasem inconstient din marketingul savant al Americii si Europei : 100 % frunze de tutun, tratament 100 % natural, zahar 100 % natural, ingrasamant 100 % natural, burete 100 % natural ... pana si pisica mea face pipi in 100 % natural(nisip). Ajuns acasa, nu m-am lasat si am dat pe net si am aflat ca: pot sa ma vindec de cancer 100% natural, pot sa slabesc 100% natural, pot sa pun muschi, daca vreau, tot 100 % natural, daca nu, pot sa-mi cresc o pereche de tate cu ajutorul unei creme 100 % naturale, nu mai vorbesc de una bucata erectie impresionanta, si asta cum altfel, decat 100% natural. Sucuri, extensii, condimente, vopsele, vinuri, miere, exfolianti, insecticizi, sapunuri, siropuri (astea doar in primele 10 pagini de google, cu filtru pe .ro) toate te asteapta intr-un belsug de sanatate, pentru ca tu, consumatorul inconstient, cu pielea, stomacul si constinta pervertite de chimicalele in care te-ai dezmatat, sa te cureti si sa traiesti 100 % natural !

Abia astept sa vad ziua in care fetele cu comertul printre picioare isi vor vinde trupul sub o eticheta pe care scrie bolduit:

100 % MEAT
no botox,
no silicon added!





Niciun comentariu: